1 bericht aan het bekijken (van in totaal 1)
  • Auteur
    Berichten
  • #89827
    A Mulder
    Deelnemer
      @mulder195

      Wij hebben ook zonnepanelen via Zonnemarkt aangeschaft maar zo geweldig is dit bedrijf niet als het gaat om installeren en veiligheid. De panelen zijn geplaatst in mei 2018 en in oktober kreeg ik en nieuwe meterkast gemonteerd vanwege koken op inductie, het installatie bedrijf Velgsib uit Stadskanaal zegt tegen mij dat de aansluiting van de zonnepanelen op elektriciteitsnet onveilig en tegen de normen waren aangesloten, namelijk zonder aardlekbeveiliging.
      Toen ging het regenen in het najaar en kreeg ik en aardlek storing op de omvormer en gebeld met Zonnemarkt uiteindelijk kregen wij met veel moeite en afspraak met en een monteur maar die gewoon niet kwam opdagen op de afspraak. De volgende dag maar eens weer gebeld met Zonnemarkt en later belde ons de monteur waar wij en woordenwisseling mee kregen en hij gewoon zei, bij jullie kom ik niet meer. Weer gebeld met Zonnemarkt en we kregen en nieuwe afspraak ook per email, we zaten inmiddels 1 maand met en haperende system en de nieuwe afspraak was nog eens en maand later. Inmiddels was ik maar eens gaan kijken op het plattedak waar kabels in het water lagen en de verbinders niet goed waren aangedraaid wat ik dan maar zelf heb gedaan. Op de dag van de nieuwe afspraak kwam ook deze monteur niet maar ik werd dan een dag later gebeld. Vanwege het slechte weer konden de monteurs niet komen en ik zou worden gebeld als het weer beter was maar tot op vandaag ben ik niet weer gebeld en ik verder ook niets meer gehoord.

      Mijn advies is om je zonnepanelen te kopen bij en lokaal bedrijf en niet bij en bedrijf helemaal in Almere. Verkopen willen ze wel maar dan houd het op.

    1 bericht aan het bekijken (van in totaal 1)
    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.