Aangemaakte reacties

1 reactie aan het bekijken (van in totaal 1)
10 april 2014 om 15:47 in reply to: Greenchoice #56119

Wij zijn al jaren klant bij GreenChoice en hebben sinds 2 jaar zonnepanelen.Ook de teruglevernota wordt allemaal netjes geregeld.
Het maandbedrag kan je zelf regelen op mijn GreenChoice.
Soms moet je even bellen als je het bedrag per maand wilt verlagen, maar dan wordt het direct geregeld.

1 reactie aan het bekijken (van in totaal 1)