Grappig dat ze salderen willen afschaffen en iedereen aan de warmtepomp willen hebben. Op een mooie winterdag wanneer de warmtepomp per dag 40 tot 60 Kw verbruikt en mijn zonnepanelen bijna niks opwekken betaal ik de volle mep aan energie. Een thuisbatterij heeft geen zin want de zonnepanelen leveren bijna niks op dus krijgen we de accu nooit vol. Vanaf april, wanneer het verbruik van de warmtepomp 2 tot 6 kw ( voornamelijk in de avonduren)is en mijn zonnepanelen gemiddeld 40 kw opwekken, geef ik de energie straks gratis weg. Het kromme is dat iedereen van het gas af moet en we het salderen afschaffen. Heb het gevoel dat we de zonnepanelen straks aanzetten voor de energiebedrijven. Wat een beleid.
Recente reacties op de nieuwsberichten