Aangemaakte reacties

1 reactie aan het bekijken (van in totaal 1)
5 december 2019 om 09:56 in reply to: De salderingsregeling #152090

PV & Salderen.. To be or not to be

Even kijken of ik goed reken.
Nederland heeft ca 7 miljoen huishoudens. Statistisch neemt elk huishouden ca 3500.kWh per jaar op dus we verbruiken dan ca. 24.500.000.000 kWh gezamenlijk per jaar. Als we nu de belasting eraf halen, ca. € 0,1265 per kWh, dat wat dus naar de overheid gaat, dan is dit bedrag € 3.099.250.000.– per jaar wat de overheid dan zou mislopen ALS we allemaal overgaan op PV.
Tja nu snap ik ook waarom het salderen op de schop gaat..
Energie besparen is niet moeilijk, wij willen wel, nu de overheid nog.

Ik wordt zo moe in Nederland. in krijg anarchistische neigingen hier in dit land. Hoe kunnen wij dit nu toelaten dat dit gewoon gebeurt?

[Bericht aangepast ivm ongepast gebruik van leestekens en hoofdletters (schreeuwen). Lees ook onze forumregels]

1 reactie aan het bekijken (van in totaal 1)