-
Countr reageerde in het onderwerp Salderen bij 1-fase of 3-fase meter in het forum Meter en meterkast 6 jaar, 10 maanden geleden
Bjinse, nee, jij hebt de Sagemcom T210d, dezelfde meter als @molis heeft.
De makkelijkste manier om uit te zoeken of hij goed meet of niet is toestemming geven om de meter op afstand uit te lezen en op slimme meter portal het energieverbruik daar te bekijken.
Zie ook hier https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1923596/0
Hoe dat er uit ziet. -
Countr reageerde in het onderwerp Salderen bij 1-fase of 3-fase meter in het forum Meter en meterkast 6 jaar, 10 maanden geleden
Heren,
Ik lees net de discussie over tegelijk terugleveren en verbruiken van energie over verschillende fases. Ik kan de bewering van R. de Graaff onderstrepen. Ik heb een Sagemcom T210d meter en zie met het uitlezen van de P1 poort hetzelfde gebeuren.
Hier zie ik een verbruik van het net van 125 Watt en een teruglevering van…






















Recente reacties op de nieuwsberichten