-
Martijn reageerde in het onderwerp Salderen bij 1-fase of 3-fase meter in het forum Meter en meterkast 7 jaar, 2 maanden geleden
Heren,
Ik lees net de discussie over tegelijk terugleveren en verbruiken van energie over verschillende fases. Ik kan de bewering van R. de Graaff onderstrepen. Ik heb een Sagemcom T210d meter en zie met het uitlezen van de P1 poort hetzelfde gebeuren.
Hier zie ik een verbruik van het net van 125 Watt en een teruglevering van…[Lees meer]
-
Martijn is geregistreerd lid geworden 7 jaar, 2 maanden geleden






















Recente reacties op de nieuwsberichten