Aangemaakte reacties

1 reactie aan het bekijken (van in totaal 1)
23 mei 2022 om 23:12 in reply to: De salderingsregeling #152117

ik begrijp nog steeds niets vd afbouwregeling; komt het er nu op neer dat uiteindelijk alleen de opgewekte en verbruikte kmh’s per dag buiten de salderingsregeling vallen en op de rest de regeling van de afbouw wordt toegepast?
Of wordt telkens aan het eind van het jaar het saldo berekend en over de meerdere kmh’s de afbouw wordt toegepast?
voorbeeld: opgewekt 2300 verbruikt 2000 op het verschil van per saldo 300 wordt de regeling toegepast.(dus geen vergoeding na verloop van de afbouwperiode). Anders moet ik zien dat ik iedere dag mijn op te wekken kmh’s gelijktijdig met het opwekmoment ook moet verbruiken en dat de rest afgebouwd wordt en dat dagelijks. Wie geeft het ultieme antwoord? Indien het laatste van toepassing is, dan is het plaatsen van zonnepanelen al heel snel niet interessant meer.

1 reactie aan het bekijken (van in totaal 1)