Aangemaakte reacties

1 reactie aan het bekijken (van in totaal 1)
19 november 2016 om 15:32 in reply to: De klimaatvervuiler betaalt #81740

Wanneer we naar de spot markt Duitse Stroom kijken voor zaterdag 19-nov-2016 dan zien we dat er voor minus € 0,32 een hoeveelheid van 1.000kWh te koop is. Ik ben benieuwd hoeveel de stroom morgen “kost”.
Er is helemaal geen logische markt die aan de ene kant duurzame energie de voorrang geeft maar nergens de klimaatwinst ervan borgt.

1 reactie aan het bekijken (van in totaal 1)