Aangemaakte reacties

1 reactie aan het bekijken (van in totaal 1)
2 maart 2022 om 10:02 in reply to: Wat voor warmtepomp heb jij? #136661

Voor mij is een warmtepomp geen meerwaarde. Als het kouder wordt dan min 5 kan hij t niet aan. Daarnaast is het nu even leuk maar na 7 jaar hoge onderhoudskosten. Zelfs installateurs twijfel.

1 reactie aan het bekijken (van in totaal 1)