-
Jan reageerde in het onderwerp Wat voor warmtepomp heb jij? in het forum Warmtepompen en zonneboilers 4 jaar, 3 maanden geleden
Voor mij is een warmtepomp geen meerwaarde. Als het kouder wordt dan min 5 kan hij t niet aan. Daarnaast is het nu even leuk maar na 7 jaar hoge onderhoudskosten. Zelfs installateurs twijfel.
-
Jan heeft het onderwerp Infrarood panelen aangemaakt in het forum Duurzame energie 4 jaar, 4 maanden geleden
In mijn plaats zit een leverancier die infrarood panelen heeft die zuiniger zijn dan een warmtepomp in cop5. Dus geen bijverwarming maar een echte verwarming. De panelen stralen zelfs 12 m. diep en verbruiken in t begin maar 550 w en zaken naar een gemiddelde naar n 280 w als de ruimte verwarmt is kijk zelf maar eens op dit…[Lees meer]
-
Jan is geregistreerd lid geworden 4 jaar, 4 maanden geleden






















Recente reacties op de nieuwsberichten