Ik heb 40 zonnepanelen en lever 6050 KwH terug. Ontving 5 cent per KwH.
Nu heb ik een jaar infrarode 3 stralings panelen/balken en mijn gasverbruik is van 2350 m3 naar 200 m3 verminderd.
Ik gebruik nu al mijn teruglevering 650 KwH voor de verwarming. Een aanrader!
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.





















