Dit is mij bekend,de vraag was ,of het feit is dat bij mij weer de omschakeling van dag/nacht weer werkt.Ondanks dat het Tf signaal landelijk is uitgeschakeld.
Mvgr Susteren
Hallo ben nieuw hier maar heb een vraag over de ferasiemeter met dubbel telwerk. Op 1 juli 2021 hebben ze landelijk het analoge TF signaal uitgeschakeld waardoor het nachttarief voor deze meters niet meer word aangestuurd en geregistreerd.
En inderdaad het pijltje dat aangeeft dat er gewisseld word blijft op dagstroom staan.
En nou komt mijn vraag. Ik bemerk sinds kort dat deze schakeling toch weer is hersteld .7.00 en 21.00uur.
Zijn er nog meerdere mensen die dit bemerkt hebben.
Mvgr Susteren.
3 reacties aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
Recente reacties op de nieuwsberichten