8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Auteur
    Berichten
  • #141345
    Jan de Wit
    Deelnemer
      @jandewit6

      Mischien een vraag van een heel andere orde: weet iemand een online woordenboek of lexicon te vinden van energie/energietransitie termen?
      De termen vliegen me her en der, niet alleen op deze site, om de oren en vaak ben ik dan lang bezig om definities te vinden voordat ik ueberhaupt verder kan.

      Bedankt voor een zeer informatieve website!

      Dank, Jan

      #141354
      sunnylover
      Deelnemer
        @sunnylover

        https://www.feenstra.com/zorgelooswonen/begrippenlijst/ (Dit is uitdrukkelijk geen reclame voor Feenstra er zijn goedkopere bedrijven)

        #141359
        Jan de Wit
        Deelnemer
          @jandewit6

          Heel goede tip! Dank je wel.

          #141390
          Arnold
          Sleutelbeheerder
            @astadjer

            @sunnylover, geen zorgen. Dit is een prima hulpmiddel.

            @jandewit6
            , dit is een uitstekend idee om toe te voegen aan onze website. We gaan ermee aan de slag!

            #141398
            Jan de Wit
            Deelnemer
              @jandewit6

              Zullen we samenwerken?
              Ik ben feitelijk ook bezig een lexicon samen te stellen voor een EnergieCoöperatie.

              Ik heb al een paar bronnen samengevoegd, sommige met, sommige zonder definitie. Als we die samen aanpassen, delen we de lasten en de pret.

              #141401
              sunnylover
              Deelnemer
                @sunnylover
                #141403
                Jan de Wit
                Deelnemer
                  @jandewit6

                  Dank dank dank.
                  Dit bewijst de kracht van samenwerking. Feenstra had ik aanvankelijk overgeslagen, want commercieel.
                  Hieropgewekt heb ik natuurlijk wel als bron, maar die begrippenlijst zag ik niet (beetje verstopt in de footer).

                  Dit wordt leuk!

                  #141405
                  Arnold
                  Sleutelbeheerder
                    @astadjer

                    Hoi @jandewit6, ik heb net een korte lijst gemaakt met begrippen, maar bij lange na niet compleet 😉 Dit heeft even tijd nodig om volledig uit te werken. Maar je mag natuurlijk altijd het e.e.a. in een mail sturen. Dan kunnen we dat altijd even afstemmen.

                  8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.