3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Auteur
    Berichten
  • #138090
    Arnold
    Sleutelbeheerder
      @astadjer

      Zoals jullie zien heeft het forum een nieuw jasje gekregen. We zijn druk bezig om het forum ook gebruiksvriendelijker te maken. Heb je nog tips of mis je nog iets, laat het dan weten! Reactie mogen hier natuurlijk gewoon onder geplaatst worden!

      Bijlagen:
      Je moet inloggen om bijgevoegde betanden te bekijken.
      #138092
      Adeo
      Deelnemer
        @bosch

        Hallo @astadjer, begint wel al meer op een echt forum te lijken, goed bezig.
        Een opmerking is wel dat ik precies op dat hele kleine rode tekstje (verlopen tijdsaanduiding) moet klikken om je reactie te kunnen lezen.
        Zelf kijk ik altijd naar de laatste voor mij nieuwe berichten en klik daarop, dat wordt nu een beetje een uitdaging.

        Jammer is dat door de loop van de tijd heen ergens een verplichting is gekomen dat we bijvoorbeeld in de aanhef het niet meer over Arnold Stadjer mogen hebben maar over @astadjer.
        Resultaat is nu wel dat je soms hele vreemde namen krijgt die moeilijk zijn te herleiden terwijl je met diegene in het verleden al hele discussies hebt gevoerd.

        Maar op zich wordt het forum duidelijker en sneller te overzien wat langzaam aan niet meer te zien is onder de knop “Nieuws” , inmiddels staan daar al zoveel onderwerpen waarvan sommige voorzien zijn van reacties.
        Je moet dan 10 bladzijden doorbladeren.

        Arnold, sorry @astadjer, ga zo door.

        #138216
        Arnold
        Sleutelbeheerder
          @astadjer

          Hallo @bosch,

          Taggen
          Het taggen is niet verplicht, maar wel handig om de ander te laten weten dat je het tegen hem/haar hebt. Wat helaas vaak gebeurt is dat de verkeerde gebruikersnaam getagd wordt. Ik heb hier inmiddels een melding van gemaakt. We kijken naar een oplossing om dit makkelijker te maken.

          Forumtekst
          De tekst is inmiddels groter gemaakt. Nu weer prettig leesbaar.

          Nieuwspagina
          De gedeelte nieuwspagina gaan we nog eens in duiken. De filters die we erop los hebben gelaten bieden nog niet de gewenste gebruiksvriendelijkheid. Het klopt dat er inmiddels veel berichten zijn. De zoekfunctie behoeft ook nog enige aandacht, maar dit staat ook op de agenda.

        3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
        • Het onderwerp ‘Nieuw jasje forum’ is gesloten voor nieuwe reacties.