-
Rob reageerde in het onderwerp in het forum Verplichting warmtepomp 2026 2 jaar, 6 maanden geleden
Subsidie is in mijn ogen geen inkomen maar een vermindering van een uitgave.
-
Rob reageerde in het onderwerp in het forum Verplichting warmtepomp 2026 2 jaar, 6 maanden geleden
Goedemiddag, we hebben natuurlijk járen de vrije keuze gehad (kolen, gas, hout, elektra (=ook gas en/of kolen)) Nu we aan den lijve ervaren dat energie-transitie noodzakelijk is, zal er wat moeten gebeuren: dat zou een warmtepomp verplichting kunnen zijn. Word je daar blij van? Nee, ik niet en ik vind in ieder geval dat huishoudens die het niet…[Lees meer]
-
Rob is geregistreerd lid geworden 2 jaar, 6 maanden geleden






















Recente reacties op de nieuwsberichten