-
mr. Beam reageerde in het onderwerp Elektrische boiler voor overtollig zonne-energie in het forum Advies, tips & vragen 9 jaar, 5 maanden geleden
Hallo Mattheu
Ook ik verwarm mijn water met het overschot van mijn zonnepanelen.
Ik heb een tweedehands gelijkstroomboiler gekocht met een inhoud van 160 liter (Tjechisch fabrikaat) .
Voorop het huis heb ik 22 zonnepanelen liggen, op het dak van mijn dakkapel achterop het huis heb ik nog eens 8 zonnepanelen liggen die de boiler met gelijkstroom…[Lees meer] -
mr. Beam is geregistreerd lid geworden 12 jaar, 6 maanden geleden






















Recente reacties op de nieuwsberichten