3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Auteur
    Berichten
  • #87893
    Jan
    Deelnemer
      @zibo

      Het is m.i. onterecht dat zonnepanelen meetellen voor de woz waarde. Om de woz waarde te bepalen wordt er gekeken naar de de prijs van de meest recent verkochte woningen. Als iemand de woz waarde krijgt toegestuurd, kan het dus best zijn dat zijn woning waar geen panelen op liggen vergeleken wordt met een woning waar wel panelen op liggen. Voor mezelf spreken ga ik kijken hoe de woz waarde zich ontwikkeld en zonodig gaan de panelen er weer af.
      Jan Ziel

      #87895
      Nelis. H.
      Deelnemer
        @kirchroetscher

        Je hebt gelijk Jan, vind ik. Ik wilde ook nog de muren isoleren maar dat laat ik nu even want dat telt natuurlijk dadelijk weer mee in de vaststelling van de WOZ waarde. Hoe hoger je energie label, des te hoger de waarde van je huis. Dan maar weer hout stoken.

        #87899
        sunnylover
        Deelnemer
          @sunnylover

          Extra waarde stijging van toegepaste energie besparende maatregelen in woningen worden waarschijnlijk door een meerderheid in de tweede kamer afgewezen cq niet toegestaan dat gemeentes dit bijtellen…
          Maar we weten allemaal dat wanneer heel NL is geïsoleerd en panelen op dak heeft, dat men dan toch weer uit uw portemonnee gaat graaien…

        3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.