9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Auteur
    Adeo
    Deelnemer

Bij deze wil ik ENEXIS hartelijk bedanken voor het ontvangen van de Waka Waka Power LEDlamp.

Is werkelijk een bijzonder hebbedingetje, diverse functies en…… het werkt allemaal ook nog.
    Mijn telefoon vandaag opgeladen met de WakaWaka.
    De WakaWaka ligt gewoon op mijn buro en dat lijkt al voldoende te zijn om volledig op te laden.
    Ben er bijzonder blij mee…… Enexis bedankt, zal er veel gebruik van maken.

Bijlagen:
    Je moet inloggen om bijgevoegde betanden te bekijken.
    ZEP
    Sleutelbeheerder

Beste Adeo,
    Bedankt voor je reactie. Het is goed om te lezen dat je er nu al plezier van hebt! Mocht je nog op vakantie gaan, neem hem zeker mee 🙂

Groet,

Monique

F.v.Opstal
    Deelnemer

ook van mijn kant hartelijk dank voor de WakaWaka.

m.vr.gr.,
    F.v.Opstal

Herman Schabbink
    Deelnemer

Ja, ook ik heb de Waka Waka mogen ontvangen.
    Inmiddels de videocamera mee opgeladen en ik gebruik hem als voeding voor speakers bij de iPad. Mooi hebbedingetje. Ziet er ook degelijk en goed uit.
    Gaat morgen ook mee voor een weekje wintersport voor opladen telefoons, iPad en voeding voor andere apparaten en als zaklamp op het nachtkastje;-))
    En Enexis nog hartelijk bedankt.

Hans1959
    Deelnemer

Leuk hebbedingetje; met de zonne-energie heb je meteen licht en reservestroom voor je smartphone.

Cor
    Deelnemer

Ik sluit me helemaal aan bij al het eerdere gegeven lof voor de Waka Waka Power.

Wim
    Deelnemer

Ook ik heb het Waka Waka lampje ontvangen, werkt top. Als nachtlampje of de telefoon en/of tablet opladen het lukt allemaal.

Bedankt!

K. H. Heeres
    Deelnemer

De Waka Waka power werkt prima. Ook ik heb het mogen ontvangen Het geeft prima licht.
    Bedankt Enexis.

jacqueline
    Deelnemer

Leuk apparaatje die Waka Waka. In snap dat in de derde wereld landen die dingen gewild zijn. Werkt perfect en is robuust. Goed initiatief. Bedankt Enexis.

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Het onderwerp ‘Waka Waka Power [Actie afgelopen]’ is gesloten voor nieuwe reacties.