6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Auteur
    Berichten
  • #239
    ZEP
    Sleutelbeheerder
      @enexis

      Ben je klant bij Vattenfall (voorheen Nuon)? Deel hier de ervaring die je hebt als zelf energie producerende klant van Vattenfall.

      #40657
      J.W. ten Hove
      Deelnemer
        @jwth

        Nuon zegt op haar site te salderen. Klopt niet en doen ze (nog) niet. Gebeld en volgens Nuon krijg je binnen 6 weken na de jaarafrekening de afrekening voor de zonnepanelen. Klopt ook niet. Ik wacht al meer dan 3 maanden en ben een aantal telefoontjes verder. Zou je niet verwachten van zo’n grote aanbieder. Erg slecht en overweeg ook om bij Nuon op te stappen.

        #41112
        Otten
        Deelnemer
          @otten

          Ik heb dezelfde slechte ervaring met Nuon. Het uitbetalen van saldering gebeurd eenvoudig weg niet. Ik ben inmiddels over gestapt naar andere leverancier. Ik adviseer iedere klant van Nuon dit te doen, want je kunt fluiten naar je centen!!

          #56497
          Wim
          Deelnemer
            @wimneilen

            Ik ontving op 29 maart 2014, de eindafrekening van Electrabel, i.v.m. mijn overstap naar NUON per 3 februari jl.
            Omdat de periode van 17 mei tot 29 november niet in de berekening van het verbruik/teruglevering was meegenomen heb ik een mailtje gestuurd naar Electrabel. Ik ontving gelijk een automatische reactie: In verband met grote drukte is het helaas niet mogelijk om uw e-mail binnen 3 werkdagen te beantwoorden. Wij doen ons uiterste best om zo snel mogelijk te reageren op uw e-mail. Tot vandaag heb ik nog geen enkele reactie van Electrabel ontvangen. Ook op eerdere mails naar deze leverancier ontving ik nimmer een afdoende reactie,vandaar mijn overstap. Als ik de reacties lees kom ik bij NUON echter van de regen in de drup. We wachten maar eens een jaar af.

            #80849
            Henk Doedens
            Deelnemer
              @henkd

              Merkwaardige verhalen over de reacties, of het gebrek daaraan van Nuon. Vanaf het moment dat ik mijn zonnepanelen had aangemeld bij Nuon was bij de eerste jaarafrekening de terug geleverde energie keurig gesaldeerd en het maandelijks te betalen voorschot naar beneden aangepast. Ook nu ontvang ik elke 2 maanden een tussenstand van de gebruikte en geleverde energie met de kosten/baten. Perfect.

              #80854
              jacqueline
              Deelnemer
                @jacqueline

                @henk,

                Nuon is inmiddels ook 2 jaar en 3 maanden verder en heeft meer ervaring daarmee opgedaan. Mijn Leverancier (Greenchoice) zet nu alle standen op 1 rekening (afname en teruglevering). Ook zie ik elke dag wat ik afneem en terug lever. Die gegevens verwerk ik in een monitoringsprogramma. Daardoor geen verrassingen.

              6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.