5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur
    Tjerco Everts
    Deelnemer

Heb met regelmaat een paar dagen geen grafiek met wat mijn verbruik/teruglevering was

Komt dit door dat enexis de standen niet door gestuurd heeft of dat energyvikings die gegevens niet kon ophalen bij enexis

ZEP
    Sleutelbeheerder

Hoi Tjerco,

Dit kan aan beide liggen. Als het “bereik” van de meter niet voldoende is dan komt er geen data binnen bij Energyvikings. Het kan ook zijn dat er een storing zit in hun systeem/software. Ik stel voor dat je even contact opneemt met Energyvikings. Als deze geen storing kunnen vinden in hun systeem dan kunnen zij via de speciale ingang voor aanbieders bij Enexis opvragen of er problemen zijn geweest. Dit zou de missende gegevens dan verklaren.

Groetjes,
    Arnold

Tjerco Everts
    Deelnemer

Kreeg dit als reactie op een mail mbt of er storing was:

Beste Tjerco,

We zijn niet op de hoogte van een storing. Voor de aanlevering vsan uw data zijn we afhankelijk van uw netbeheerder.
    Gewoonlijk komt de data na verloop van tijd alsnog binnen.

Met vriendelijke groet,

Energy Vikings

Is het niet mogelijk om vanuit enexis de data vanaf 3maart te sturen naar energyvikings?

Tjerco Everts
    Deelnemer

Heb de data nu wel in de app van energyviking
    Het blijft verslavend om na elke dag met beetje zon en niet te veel bewolking te zien hoeveel uur je meer leverd dan verbruikt ook al is elke kw besparen leuk

ZEP
    Sleutelbeheerder

Hoi Tjerco,

Ik ben blij te horen dat het inmiddels is opgelost. Blijkbaar zat een vertraging in het doorgeven van de data. Wij maken gebruik van het netwerk van Vodafone. Als er een storing is bij deze provider dan heeft dit meestal ook consequenties voor de benadering van onze slimme meters.

Het is inderdaad verslavend. Ik maak me er zelf ook (bijna) elke dag schuldig aan ;).

Groetjes,
    Arnold

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.