9 berichten aan het bekijken - 16 tot 24 (van in totaal 24)
  • Auteur
    Pacito
    Bijdrager

Ja, die bedoel ik.
    Uitstekende begeleiding gehad.

Jasperse
    Bijdrager

Mijn leverancier van zonnepanelen staat niet op de lijst.
    Dat is Waardevolt, alles is keurig geregeld door Martijn Boerma.

ZEP
    Sleutelbeheerder

Beste @corrie,

Ik heb uw bedrijf aangeschreven, met de uitnodiging voor een eigen bedrijfspagina.

Edit: Het bedrijf is toegevoegd: Waardevolt

Groet,
    Arnold

Pino Pan
    Bijdrager

Ook mijn leverancier van zonnepanelen staat niet op de lijst Solar Outlet Twente.
    deze bied een perfecte advies en begelijding en service.
    met vriendelijke groet hendrie

Dicky
    Bijdrager

Ik kan mijn leverancier ook niet in de lijst terug vinden? Zongeeftenergie.nl.
    Ik heb er een bericht over geschreven. We waren zonder uitzondering allemaal heel enthousiast.

ZEP
    Sleutelbeheerder

@Dicky, ik heb het bedrijf toegevoegd aan onze database. De bedrijfspagina vindt u hier: Zongeeftenergie.nl. U kunt hier uw recensie ook kwijt. Succes!

Groet,
    Arnold

Schepens
    Bijdrager

Mijn installatie is gelegd door Gloudemans Solar uit Uden, er was bijna geen enkele afspraak dat hij er was, laat staan op tijd, dus niet aan te bevelen, er is nu ook nog een storing aan, helaas hij meld zich niet meer.

ZEP
    Sleutelbeheerder

@huigenbosch, Als ik naar de website van Gloudemans Solar ga dan wordt ik doorgestuurd naar DVM Green Energy.

Groet,
    Arnold

Arnold Stadjer
    Sleutelbeheerder

Deze topic is gesloten. Het doorgeven van jouw installateur kan verder op: https://www.zelfenergieproduceren.nl/forum/onderwerp/bedrijf-aanmelden/

9 berichten aan het bekijken - 16 tot 24 (van in totaal 24)
  • Het onderwerp ‘Leveranciers zonnepanelen (niet op bedrijfspagina)’ is gesloten voor nieuwe reacties.