11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
  • Auteur
    Berichten
  • #41891
    P. Vis
    Deelnemer
      @pietvis-sr

      Mijn zonnepanelen zijn geinstalleerd door Zonline. Hoe moet ik dit bedrijf aanmelden bij bedrijven?

      #46416
      ZEP
      Sleutelbeheerder
        @enexis

        Beste P.Vis,
        Het installatiebedrijf Zonline heeft geen bedrijfspagina op de website meer.

        Groet,

        Monique

        #46449
        Stijn Haarhuis
        Deelnemer
          @stijn-haarhuis

          Duurzame installatie techniek schulte te Denekamp staat er ook niet tussen

          M.V.G Stijn Haarhuis

          #46459
          H.Vaasen
          Deelnemer
            @hgvaasen

            Mijn zonnepanelen zijn gekocht en geplaatst door Solarstroom te Geleen. Deze firma vindt ik niet in uw lijst!
            Ben uitermate tevreden over advies, plaatsing en service.

            #46757
            ZEP
            Sleutelbeheerder
              @enexis

              @stijn-haarhuis en @hgvaasen,

              Beide installatiebedrijven zijn op de website geplaatst. Voor de bedrijfspagina van Technisch Installatiebedrijf Schulte klikt u hier. Voor de bedrijfspagina van Solarstroom klikt u hier.

              Groet,
              Monique

              #46847
              René Siegrink
              Deelnemer
                @use-all-energy

                Use All Energy
                Houd zich bezig met het installeren van zonne-energie-systemen die zowel stroom als ook warmte produceerd voor het verwarmen van de woning en het gebruik van warm tapwater.
                Use All Energy heeft nu octrooi toegekend gekregen voor zijn innovatieve PVT paneel en de Siemens Award voor het besturingssysteem. Op dit moment zijn we bezig met het ontwikkelen van een ultra licht e warmtewisselaar die de PVT markt een boost kan geven door de zeer lage kostprijs en hogere rendementen op stroom en warmte.
                Zie de website voor meer info.
                mvg. Ing.R.Siegerink

                #46940
                ZEP
                Sleutelbeheerder
                  @enexis

                  @use-all-energy,
                  Ik heb een bedrijfspagina aangemaakt voor Use All Energy. Klik hier om naar de bedrijfspagina te gaan.

                  Groet,
                  Monique

                  #87866
                  Jan Vermeer
                  Deelnemer
                    @janvermeer

                    Onlangs zijn bij mij zonnepanelen geplaatst en de installatie aangesloten op het net. Omdat ik meer dan tevreden ben over de totale uitvoering (contact, voorlichting, nakomen van afspraken, uitvoering, uitleg, etc.) verbaast het mij dat het bedrijf niet voorkomt in de lijst van best beoordeelde installateurs in Limburg. Het gaat hier om Sunleaves uit Urmond.

                    #87875
                    ZEP
                    Sleutelbeheerder
                      @enexis

                      Beste @janvermeer,

                      Ik heb het bedrijf Sunleaves toegevoegd: Sunleaves

                      Groet, Arnold

                      #129097
                      Bob Bergmans
                      Deelnemer
                        @industriezonpoweredbytndduurzaam

                        Dag Monique!

                        Hoe kan ik ons bedrijf, INDUSTRIEZON powered by tnd duurzaam, aanmelden?

                        #129099
                        Arnold
                        Sleutelbeheerder
                          @astadjer

                          Hoi Bob,

                          Dat kan via deze pagina: https://www.zelfenergieproduceren.nl/contact-opnemen/bedrijf-aanmelden

                          Groetjes,
                          Arnold

                        11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
                        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.