6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Auteur
    Berichten
  • #47001
    De Groot
    Deelnemer
      @de-groene

      Bij ons hangt de Delta Solvia 3300
      deze heeft een fabrieksgarantie van 10 jaar, bij het uitpakken merk je al de degelijke duitse kwaliteit makkelijk te bedienen en via de usb mooi met een stick alle gegevens uitlezen dit doe ik iedere maand en is dan mooi op je PC te bewerken.
      Hij is bijna geruisloos dit was voor mij ook zeer belangrijk ivm de eronderliggende slaapkamer,eenvoudig aan te sluiten en heeft een eigen switch schakelaar.
      mvg.

      Bijlagen:
      Je moet inloggen om bijgevoegde betanden te bekijken.
      #56028
      Anoniem

        hallo de Groot bij mij hangt deze er sinds 19/9/13 maar tot nu toe snap ik er nog niks van ik schrijf elke avond de standen op die die aan geeft en ook de slimme meter moet daar elke keer 2 trappen voor af zou dus wel makkelijk zijn om het via de pc te doen de dd standen ja die vind ik = op 420 maar de mnd of jr die vind ik niet ik weet dat de week op 411 ? staat maar op het moment dat ik wil zien hoe veel er op staat begint eer van alles te knipperen heb het net door gekeken maar is voor mij allemaal chinees of wel snap er e ballen van ik ben niet zo technies dus zo het waarderen om gegeven uit te wisselen
        yesmin2000

        #56067
        Deni
        Deelnemer
          @deni-flintrop

          @Yesmin,

          Over dit onderwerp wordt op dit forum veel gediscusseerd. Kijk maar eens hier:

          [URL verwijderd door moderator ivm 404-error]

          #73099
          Gerrit Nijboer
          Deelnemer
            @gerrit-nijboer

            Ik heb een probleem met mijn Delta Solivia omvormers.
            IK heb twee omvormers Delta Solliva 2.5.
            De enen omvormer gaat nu steeds in storing als de zon goed gaat schijnen.
            Als foutmelding geeft hij aan “Externe gebeurtenis”.
            Onder het menu 481 wordt als storing aangegeven Voltage L1 te hoog, namelijk 253.6 Volt.
            De andere omvormer heeft geeft ook een voltage op gelijke hoogte aan en functioneert wel!
            Ik heb dit uiteraard bij de leverancier gemeld en die hebben dit weer bij de importeur van Delta neer gelegd.
            Ik heb nog geen antwoord ontvangen!
            Volgens Enexis mag de Voltage variëren van 207 tot 253 Volt.
            Wie heeft ervaring met diot soort storingen?

            #73711
            Anoniem

              Deze storing l1 voltage te hoog is een productie fout in de omvormer. Het gaat om de 4e generatie (G4) eerste 1 à 2 jaar is er niks aan de hand ,prima productie. Daarna komen de problemen. Momenteel geen oplossing voor handen. Bedrading zwaarder (dikker) maken lost niets op. Probleem zit ook niet in het net. Momenteel de omvormer laten vervangen binnen de garantie lost ook niets op , de vervangende heeft de zelfde kwaal

              #73718
              Gerrit Nijboer
              Deelnemer
                @gerrit-nijboer

                Beste Joop,

                Waarschijnlijk is dit nu ook bekend bij Delta.
                Mijn installateur had reeds omvormers ter vervanging op garantie ontvangen.
                Een paar weken terug kreeg hij bericht dat hij deze retour moest zenden naar de importeur/fabriek.
                Hij krijgt vanuit de fabriek twee geheel nieuwe omvormers, schijnbaar een nieuwe verbeterde versie.
                Deze zijn bij de importeur ontvangen en kunnen elk moment door mijn installateur worden ontvangen.
                Volgende week worden de omvormers vervangen.

                Groeten,

                Gerrit Nijboer

              6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.