Logo van EigenEnergie.net bv

Beoordeel dit bedrijf:

10 votes, average: 3,40 out of 510 votes, average: 3,40 out of 510 votes, average: 3,40 out of 510 votes, average: 3,40 out of 510 votes, average: 3,40 out of 5 (10 stemmen, gemiddeld: 3,40van 5)
U moet ingelogd zijn om te mogen stemmen. Log in of maak een account.
Loading...
 

Bedrijfsgegevens:

Naam: EigenEnergie.net bv

Adres: Spaarpot 20

Postcode: 5667 KX

Plaatsnaam: Geldrop

Provincie: Noord-Brabant

Telefoon: 040–8432067

Website: https://www.eigenenergie.net

Email: info@eigenenergie.net

Lid van:

Certificering:

 

Bedrijfsprofiel:

EigenEnergie.net is in de zomer 2012 van start gegaan en heeft inmiddels al vele particulieren omgevormd tot privé energiecentrale. Het genot van een terugdraaiende energiemeter valt bij eenieder in de smaak en het rendement wat behaald wordt al helemaal. Met een gemiddelde terugverdientijd tussen de 6 en 8 jaar, is een zonne-installatie voor vele particulieren binnen handbereik gekomen. Naast particulieren richt EigenEnergie.net zich ook op bedrijven. Met name de niet-producerende MKB-ers kunnen met een zonne-installatie terugverdientijden van 4 jaar realiseren.

 

Bedrijfslocatie:


Deel deze pagina:
 

6 reacties op “EigenEnergie.net bv”

  1. Ger Beentjes

    Een kundig, prettig en uiterst flexibel bedrijf (met name voor doe-het zelvers zoals ikzelf) die vaste prijzen hanteert voor installaties bedongen door het collectief WEL (Waalre Energie Lokaal) waar ik lid van ben en die het goedkoopst en het beste bleek van een vijftal andere uitgezochte bedrijven. Omdat ik alles zelf heb gedaan (plat dak) kon ik het arbeidsloon op mijn gekozen configuratie zonder meer aftrekken!

  2. Maarten Van de Kerkhof

    De service van EigenEnergie is niet anders dan als “uitermate slecht” te beschrijven.

    Onze situatie:
    DAG 1
    De installatie zou in 1 werkdag tijd opgeleverd worden mits het goed weer is. Het weer was die dag uitstekend, toch hebben de monteurs hun werk niet afgerond. Wegens een “fout in de planning” moest 1 van de monteurs eerder weg en kon het werk niet afgerond worden. Ik zou nog teruggebeld worden voor een nieuwe afspraak. Wanneer dit telefoontje zou komen konden ze niet vertellen.

    DAG 8
    Na 7 dagen niets meer vernomen te hebben, heb ik zelf telefonisch contact opgenomen met eigenenergie. Daar waren ze niet op de hoogte dat de installatie nog niet afgemaakt was en dat er een nieuwe afspraak moest komen…. ik zou bij deze wederom terug worden gebeld voor een nieuwe afspraak.

    DAG 11
    Telefoonoproep ontvangen van EigenEnergie, er kon deze middag nog een monteur langskomen indien ik beschikbaar was. Na akkoord kwam er een monteur, deze kon echter niets doen omdat het dak naar zijn zeggen van “EPDM” was en men hem dat niet doorgegeven had. Dit ondanks het feit dat dit duidelijk was aangegeven in het schouwingsrapport van de schouwer. Maar kennelijk is die informatie niet aan hem doorgespeeld door EigenEnergie die het schouwingsrapport in handen heeft. Wederom moest er een nieuwe afspraak gemaakt worden..

    DAG 13
    De volgende monteur staat aan de deur, ook hij kan niets doen omdat zijn ladder te kort is. Naar zijn zeggen was hem niet doorgegeven dat het dak zo hoog is, er is een hoogwerker nodig. Dit was eveneens bekend in het schouwingsrapport, maar schijnbaar wederom niet aan hem doorgegeven door EigenEnergie. Hij meldde ook dat hij al vaker heeft meegemaakt dat de briefings die zij krijgen onvolledig zijn. De hoogwerker is pas vanaf vrijdag 3 juli 2015 weer beschikbaar, dus dit wordt de 4e afspraak.

    DAG 14
    Ondanks dat het werk nog niet afgerond is ontvang ik een factuur voor de 2e helft van de betaling (binnen een week te voldoen) ondanks de afspraak dat deze factuur pas wordt verzonden nadat de installatie volledig geïnstalleerd is. Hier achteraan gebeld: de administratieve medewerker bleek niet op de hoogte dat de installatie nog niet opgeleverd was.

    DAG 22
    Uiteindelijk is alles geïnstalleerd. Dit heeft mij veel vrije dagen opnemen gekost, veel hoofdpijn en veel er achterna bellen. Niet eens een excuses ontvangen en EigenEnergie weigerde daarna ook een compensatie te betalen voor alle uren die ik erin heb moeten steken.

    Conclusie: slechte interne communicatie binnen dit bedrijf, afspraken die niet worden nagekomen en zeer klantonvriendelijk. Zo ga je niet met klanten om! Maar in de wereld van EigenEnergie is dit schijnbaar “normaal”.

  3. Cor Pernot

    Kundig advies waarin alternatieven goed in kaart werden gebracht. Gekozen voor 21 panelen en SolarEdge omvormer. Nu, na twee jaar, is al 10MWh opgewekt, dat is ook ongeveer mijn gebruik.
    Over de service geen klachten, doen wat wordt beloofd.

    • tops

      Beste cor
      ik heb een vraag aan jou,ik heb namelijk ook 21 panelen (21 maal cigs dunne film all black 145 watt piek zonnepanelen van stion/tsmc type sto145)maar ik heb in 14 maanden nog geen 4 mwh opgewekt en ze liggen op het zuiden,weet jij hoe dat komt. mvg noud tops.

  4. Jan Bullens

    Een kundig en prettig bedrijf om zaken mee te doen. Snelle actie, vlekkeloze montage en een goede service. De opbrengst van de op het west-zuidwesten was dit jaar (2015) een stuk hoger dan gemiddeld; Eigenenergie.net heeft de omvormer zonder meer omgeruild voor een zwaarder exemplaar met bijpassende zekeringsautomaat in de meterkast. Verder heel deskundig in oplossingen zoeken, ook als mijn eigen router eens voor problemen zorgt.

Geef een reactie

Of